Πρώτη σε πωλήσεις κινητών στην Ελλάδα η Huawei το Δεκέμβριο

loading...
→ 

Την πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς κινητής τηλεφωνίας κατέλαβε το Δεκέμβριο η Huawei με το μερίδιο αγοράς της να φτάνει το 24,7%, από το 23,2% που ήταν το Νοέμβριο και το 19,4% που ήταν τον Οκτώβριο, όπως ανακοίνωσαν τα στελέχη του ελληνικού γραφείου της εταιρείας σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη.  

 

Ωστόσο σε ότι αφορά το σύνολο του 2017 η εταιρεία διατηρεί τη δεύτερη, αυξάνοντας όμως το μερίδιο αγοράς της στο 17,5% από τα επίπεδα του 12% που ήταν το 2016. Όπως επισήμανε ο επικεφαλής της Huawei για την Ελλάδα, Lin Bingκ, η εταιρεία αναπτύχθηκε με πολύ δυναμικούς ρυθμούς την τελευταία διετία αν σκεφτεί κανείς ότι τον Αύγουστο του 2015 είχε μόλις ένα μερίδιο αγοράς μόλις πάνω από το 4%. Παρόμοια ήταν βέβαια και η ανάπτυξη της σε παγκόσμια κλίμακα και σε αυτό συνετέλεσαν τόσο οι καινοτόμες ενέργειες της στον κλάδο των smartphones όσο και οι επενδύσεις της σε Έρευνα και Ανάπτυξη όπως ανέφεραν τα στελέχη της.

Σε επίπεδο απόλυτων αριθμών το ποσοστό μεταφράζεται σε πωλήσεις άνω των 400.000 συσκευών, λαμβάνοντας υπόψη τα σχεδόν παγιωμένα επίπεδα της ελληνικής αγοράς στα 2 εκατομμύρια τεμάχια. Σε ότι αφορά τους ρυθμούς ανάπτυξης των εσόδων στην Ελλάδα, αναφέρθηκε πως μόνο το τμήμα των συσκευών πέτυχε αύξηση της τάξης του 40% το 2017.

Αν και χαρακτήρισαν αποδοτική την πολιτική των εμπορικών προφορών των τελευταίων μηνών, προσθέτοντας ότι εν μέρει συνέβαλε στην κατάκτηση της κορυφής, διευκρίνισαν ότι η πρώτη θέση ήταν περισσότερο αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης που εμπνέει πλέον το όνομα της Huawei στον Έλληνα καταναλωτή. Να υπενθυμίσουμε ότι η η Huawei έως και τις 7 Ιανουαρίου, με την αγορά ενός smartphoneHuawei Mate 10 Pro έδινε στους καταναλωτές δώρο ένα Huawei P9 Lite 2017, ενώ με την αγορά του Huawei Mate 10 lite ένα Huawei Y6 2017. «Η Huawei μετά από μια επιτυχημένη στρατηγική 2 ετών βρέθηκε τον Δεκέμβριο στην 1η θέση ενώ παρουσίασε ταυτόχρονα εντυπωσιακή άνοδο και στο brand consideration το οποίο αποδεικνύει στην πράξη την αναγνώριση από το καταναλωτικό και τη δυναμική της εταιρείας στην Ελλάδα» ανέφερε χαρακτηριστικά κ. Lin Bing, Country Manager, Devices – Huawei Ελλάδος προσθέτοντας ότι «η σταθερά ανοδική πορεία της Huawei άλλωστε δεν περιορίστηκε μόνο στην Ελλάδα. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και τη Σκανδιναβία ξεπέρασε το 20%, καταλαμβάνοντας μάλιστα την 1η και τη 2η θέση σε πλήθος ευρωπαϊκών αγορών».

 

Loading...

 

Μετά το ορόσημο του τελευταίου μήνα του 2017, εξίσου δυναμικό αναμένουν τα στελέχη της εταιρείας να είναι και το 2018 προσβλέποντας στην διατήρηση της πρώτης θέσης και στην περαιτέρω άνοδο του μεριδίου αγοράς κατά 30% με 40% ώστε να φτάσει ή και να ξεπεράσει στο τέλος του έτους το 20%.Σε αυτό το πλαίσιο η νέα χρονιά θα φέρει καινούργιες συσκευές νέες καμπάνιες, πελατοκεντρικό after sales service με δωρεάν Pick Up & Returnή Same Day Repair με επίσκεψη σε ένα από τα official centers σε Αθήνα ή Πάτρα.

Από την πλευρά του ο κ. Πέτρος Δρακόπουλος παρουσίασε αναλυτικά τις δυνατότητες του νέου κινητού Huawei P Smart, που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά. Το συγκριτικό του πλεονέκτημα, όπως είπε, είναι το μεγαλύτερο εύρος οθόνης του χωρίς να αυξάνονται οι συνολικές διαστάσεις της συσκευής, αποτελώντας έτσι το ιδανικό μέγεθος για το χέρι κάθε χρήστη. Κατασκευασμένο από αλουμίνιο, το Huawei P smart έχει οκταπύρηνο επεξεργαστή Kirin 659, πλαισιωμένο από 3 GB RAM. Είναι εφοδιασμένο με αποκλειστικό αλγόριθμο διόρθωσης ατελειών, έλεγχο μέσω χειρονομίας και άλλες λειτουργίες τελευταίας γενιάς, ενώ εξαιρετικά πρακτικό αποδεικνύεται και το ολοκαίνουριο λειτουργικό σύστημα EMUI 8.0 που είναι σχεδιασμένο ειδικά για συσκευές με οθόνη FullView.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Huawei, έχει μετατραπεί τα τελευταία χρόνια σε βασικό προμηθευτή τεχνολογικών λύσεων πληροφορικής και επικοινωνιών παγκοσμίως με τις λύσεις και τα προϊόντα της να διατίθενται ε περισσότερες από 170 χώρες εξυπηρετώντας πάνω από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Σήμερα έχει καταστεί ένα παγκοσμίως αναγνωρίσιμο premium brand με σταθερή παρουσία στις μεγαλύτερες λίστες με τα πολυτιμότερα εμπορικά σήματα παγκοσμίως. Το 2017 η Huawei βρέθηκε στο Νο 49 της λίστας BrandZ, στο Νο 88 της  λίστας του Forbes και στο Νο 40 της λίστας Brand Finance Global 500. Τον Νοέμβριο του 2017 η Huawei παρείχε υποστήριξη στην International Data Corporation (IDC) στη δημιουργία της Λευκής Βίβλου με τίτλο «Mobile AI and the Future of Intelligent Devices» για την περαιτέρω ανάλυση των αλλαγών στη βιομηχανία των smartphones και την καταγραφή των καταναλωτικών τάσεων.

Επιπλέον η Huawei παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας «Smart(phone) Relationships» που διενεργήθηκε για λογαριασμό της από την IPSOS σε 12 χώρες (Αυστρία, Βουλγαρία, Δανία, Ελλάδα, Κροατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία και Τσεχία) με στόχο να εξετάσει τη σχέση των ανθρώπων με τα smartphones τους. Η έρευνα αυτή μάλιστα αποτέλεσε και τη βάση της καμπάνιας #AddictedToYou μέσω της οποίας η Huawei παρουσιάζει τον ρόλο των smartphones στην καθημερινότητά μας, παρακινώντας την ίδια στιγμή το κοινό να περνά περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα του πρόσωπα.

→ 

Σχετικές δημοσιεύσεις


loading...