Abito

Flexible Home Layout

Ο 15χρονος μαθητής από την Καβάλα που κατασκευάζει ανθρωποειδή ρομπότ (Εικόνες)


Ο 15χρονος μαθητής από την Καβάλα που κατασκευάζει ανθρωποειδή ρομπότ (Εικόνες)


Χρειάστηκε ένας χρόνος συστηματικής και καθημερινής ενασχόλησης, 475 εκτυπωμένα κομμάτια, περισσότερο από ένα χιλιόμετρο πλαστικού ABS (πρώτη ύλη) και πάνω από 1.400 ώρες εκτύπωσης, συναρμολόγησης, προγραμματισμού και πειραματισμού για να συμπεριλάβουν τον 15χρονο μαθητή της Α” Λυκείου Δημήτρη Χατζή, στον μικρότερο κατασκευαστή ρομποτικού ανθρωποειδούς ανοικτού κώδικα, με ανθρώπινες διαστάσεις και εξ ολοκλήρου εκτυπωμένο από αυτοσχέδιο τρισδιάστατο εκτυπωτή ή αλλιώς σε έναν κατασκευαστή «InMoov», όπως είναι η επίσημη επιστημονική ονομασία του ρομπότ.
Η κατασκευή όμως του «InMoov» με την κωδική ονομασία «Troopy», όπως το βάφτισε ο Δημήτρη Χατζής, συμπεριέλαβε αυτόματα τον 15χρονο μαθητή σε μια ξεχωριστή κοινότητα αποτελούμενη από έξι makers (κατασκευαστές) όσοι δηλαδή και οι δημιουργοί του συγκεκριμένου τύπου ρομπότ στον κόσμο.
Ο Δημήτρης Χατζής με την κατασκευή του κατάφερε να συμπεριλάβει όχι μόνο τον εαυτό του αλλά και την Ελλάδα σε μια διεθνή κοινότητα δημιουργών τεχνολογικής εξέλιξης, αποδεικνύοντας ότι όταν βάζεις στόχους στη ζωή σου μπορεί να τους επιτύχεις με υπομονή, επίμονη, πίστη και μεθοδικότητα.


Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr



Κοινοποιήστε το Άρθρο:

Δευτέρα, Οκτωβρίου 26, 2015

3:30 μ.μ. | | | | |



Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Ή επικοινωνήστε μέσω e-mail : [email protected] ** Στην σελίδα παρουσιάζονται διαφημίσεις προερχόμενες από το google adsense. Το proklitiko.gr δεν σχετίζεται με καμία από αυτές, πρόκειται για τυχαίες επιλογές της google.
Item Reviewed: Ο 15χρονος μαθητής από την Καβάλα που κατασκευάζει ανθρωποειδή ρομπότ (Εικόνες) Rating: 5 Reviewed By: Giorgos
Scroll to Top